یک تا 10 فوت و فن روابط‌عمومی ایرانی

یک تا 10 فوت و فن روابط‌عمومی ایرانی

 استادان این دوره‌ها تجربه‌های جهانی و ایرانی مدیریت روابط‌عمومی را در هم می‌آمیزند و سعی می‌کنند مهمترین نکات مرتبط با فضای واقعی روابط‌عمومی را  برای علاقه‌مندان مرور می‌کنند.

 

معرفی اساتید این دوره به شرح زیر است:

 

علی‌اکبر قاضی‌زاده استاد علی‌اکبر قاضی‌زاده:   (تولید محتوای مناسب برای رسانه‌ها)   
روزنامه‌نگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد گزارش‌نویسی، نویسنده و مترجم کتاب‌های تخصصی فراوان در حوزه روزنامه‌نگاری و نویسندگی.

 

فریدون صدیقیاستاد فریدون صدیقی: (سوژه‌یابی و خلق شبه‌رویداد در روابط‌عمومی)   
روزنامه‌نگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد مصاحبه، خلق سوژه، مقاله و نقدنویسی.

 

دکتر یونس شکرخواهدکتر یونس شکرخواه: (روابط‌عمومی و راهبرد رسانه‌ای)
دکتر یونس شکرخواه، 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، آغازگر روزنامه‌نگاری آنلاین در ایران، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر همشهری‌آنلاین.

 

دکتر حسن نمک‌دوستدکتر حسن نمکدوست تهرانی: (مقابله با اخبار جعلی در روابط‌عمومی)
روزنامه‌نگار، 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، مدرس روزنامه‌نگاری و ارتباطات، مدیر آموزش و پژوهش همشهری.

 

علی شاکر علی شاکر: (مقابله با اخبار جعلی در روابط‌عموی)
روزنامه‌نگار، دانشجوی دکتری در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی. عضو مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

رضا گنجویرضا گنجوی:  (روابط‌عمومی یک برند قدرتمند)

عضو بنیاد ملی نخبگان، مدرس بازاریابی و برندینگ، مدیر و مجری تدوین و اجرای راهبر شرکت‌های اسنوا، تاژ، ظریف مصور، سپاهان باطری و برند شهرهای اصفهان و زنجان، مشاور تعیین و اجرای مدل ارزیابی برندهای ایران و تدوین سند راهبردی توسعه برند در کشور از سال 1394.

 

حمیدرضا حسینیحمیدرضاحسینی:  (شناخت یک چند رسانه‌ای (مالتی‌مدیای) خوب )

کارشناس ارشد تاریخ، نویسنده، سردبیر و تهیه کننده رادیو ایران، رادیو فرهنگ و رادیو گفت و گو و خبرنگار و دبیر فرهنگی در روزنامه ‌ها و خبرگزاریهای گوناگون، مدرس روزنامه‌نگاری‌چندرسانه‌ای در دانشکده خبر و در مرکز آموزش و پژوهش همشهری

 

حسن ظهوریحسن ظهوری: (شناخت یک چند رسانه‌ای (مالتی‌مدیای) خوب )
فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما و رونامه‌نگار سرشناس حوزه میراث فرهنگی، دبیر گروه چندرسانه‌ای سایت تحلیلی خبری عصر ایران، مدرس روزنامه‌‌نگاری چندرسانه‌ای در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

مهدی فریمانیمهدی فریمانی: (روابط‌عمومی در دنیای وب 3)
فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور و مدرس توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری.


جواد افتادهجواد افتاده:  (تولید محتوای دیجیتال برای روابط‌عمومی)
مدیر روابط‌عمومی و بازاریابی دیجیتال شاتل موبایل، نویسنده کتاب‌های «رسانه‌های اجتماعی» و «تحلیل شبکه‌های اجتماعی».

میلاد شکرخواهمیلاد شکرخواه: (ویژگیهای یک اپلیکیشن خوب)

دانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویس و توسعه دهنده و ارائه‌دهنده مشاوره در زمینه اپلیکیشن‌های مویایل.

 

الهه پرسونالهه پرسون:  ( کاربرد فن بیان در روابط‌عمومی)

گوینده و مجری برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون، مجری برتر کشور در سال 1397، مدرس فن بیان در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

***

چگونگی برگزاری کارگاه‌ها:

هر کارگاه به مدت 4 ساعت است که روزهای چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 برگزار خواهد شد.

 

هزینه ثبت نام هر کارگاه:

  • کارشناسان روابط‌عموی: 150 هزار تومان
  • دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی:  120 هزار تومان  

- ارائه گواهینامه مرکز آموزش و پژوهش همشهری بعد از اتمام هر کارگاه

- علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره 23023259 و 23023151 تماس بگیرند.

- تماس از 9 الی 15

- نشانی: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی، کوچه تورج، پلاک 14، موسسه همشهری، مرکز آموزش و پژوهش