کد مطلب:3977
زمان انتشار:یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 14:28:58

یک تا 10 فوت و فن روابط‌عمومی ایرانی

روابط عمومی - مدرسه همشهری دوره فوت‌وفن روابط‌عمومی ایرانی برگزار می‌کند.

 

استادان این دوره‌ها تجربه‌های جهانی و ایرانی مدیریت روابط‌عمومی را در هم می‌آمیزند و سعی می‌کنند مهمترین نکات مرتبط با فضای واقعی روابط‌عمومی را  برای علاقه‌مندان مرور می‌کنند.

 

معرفی اساتید این دوره به شرح زیر است:

 

علی‌اکبر قاضی‌زاده استاد علی‌اکبر قاضی‌زاده:   (تولید محتوای مناسب برای رسانه‌ها)   
روزنامه‌نگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد گزارش‌نویسی، نویسنده و مترجم کتاب‌های تخصصی فراوان در حوزه روزنامه‌نگاری و نویسندگی.

 

فریدون صدیقیاستاد فریدون صدیقی: (سوژه‌یابی و خلق شبه‌رویداد در روابط‌عمومی)   
روزنامه‌نگار، بیش از 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، استاد مصاحبه، خلق سوژه، مقاله و نقدنویسی.

 

دکتر یونس شکرخواهدکتر یونس شکرخواه: (روابط‌عمومی و راهبرد رسانه‌ای)
دکتر یونس شکرخواه، 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، آغازگر روزنامه‌نگاری آنلاین در ایران، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر همشهری‌آنلاین.

 

دکتر حسن نمک‌دوستدکتر حسن نمکدوست تهرانی: (مقابله با اخبار جعلی در روابط‌عمومی)
روزنامه‌نگار، 4 دهه تجربه روزنامه‌نگاری در سطوح مختلف تحریری از خبرنگار تا سردبیر، مدرس روزنامه‌نگاری و ارتباطات، مدیر آموزش و پژوهش همشهری.

 

علی شاکر علی شاکر: (مقابله با اخبار جعلی در روابط‌عموی)
روزنامه‌نگار، دانشجوی دکتری در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی. عضو مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

رضا گنجویرضا گنجوی:  (روابط‌عمومی یک برند قدرتمند)

عضو بنیاد ملی نخبگان، مدرس بازاریابی و برندینگ، مدیر و مجری تدوین و اجرای راهبر شرکت‌های اسنوا، تاژ، ظریف مصور، سپاهان باطری و برند شهرهای اصفهان و زنجان، مشاور تعیین و اجرای مدل ارزیابی برندهای ایران و تدوین سند راهبردی توسعه برند در کشور از سال 1394.

 

حمیدرضا حسینیحمیدرضاحسینی:  (شناخت یک چند رسانه‌ای (مالتی‌مدیای) خوب )

کارشناس ارشد تاریخ، نویسنده، سردبیر و تهیه کننده رادیو ایران، رادیو فرهنگ و رادیو گفت و گو و خبرنگار و دبیر فرهنگی در روزنامه ‌ها و خبرگزاریهای گوناگون، مدرس روزنامه‌نگاری‌چندرسانه‌ای در دانشکده خبر و در مرکز آموزش و پژوهش همشهری

 

حسن ظهوریحسن ظهوری: (شناخت یک چند رسانه‌ای (مالتی‌مدیای) خوب )
فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما و رونامه‌نگار سرشناس حوزه میراث فرهنگی، دبیر گروه چندرسانه‌ای سایت تحلیلی خبری عصر ایران، مدرس روزنامه‌‌نگاری چندرسانه‌ای در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

مهدی فریمانیمهدی فریمانی: (روابط‌عمومی در دنیای وب 3)
فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف، مشاور و مدرس توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری.


جواد افتادهجواد افتاده:  (تولید محتوای دیجیتال برای روابط‌عمومی)
مدیر روابط‌عمومی و بازاریابی دیجیتال شاتل موبایل، نویسنده کتاب‌های «رسانه‌های اجتماعی» و «تحلیل شبکه‌های اجتماعی».

میلاد شکرخواهمیلاد شکرخواه: (ویژگیهای یک اپلیکیشن خوب)

دانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه نویس و توسعه دهنده و ارائه‌دهنده مشاوره در زمینه اپلیکیشن‌های مویایل.

 

الهه پرسونالهه پرسون:  ( کاربرد فن بیان در روابط‌عمومی)

گوینده و مجری برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون، مجری برتر کشور در سال 1397، مدرس فن بیان در مرکز آموزش و پژوهش همشهری.

 

***

چگونگی برگزاری کارگاه‌ها:

هر کارگاه به مدت 4 ساعت است که روزهای چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 برگزار خواهد شد.

 

هزینه ثبت نام هر کارگاه:

  • کارشناسان روابط‌عموی: 150 هزار تومان
  • دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی:  120 هزار تومان  

- ارائه گواهینامه مرکز آموزش و پژوهش همشهری بعد از اتمام هر کارگاه

- علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره 23023259 و 23023151 تماس بگیرند.

- تماس از 9 الی 15

- نشانی: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی، کوچه تورج، پلاک 14، موسسه همشهری، مرکز آموزش و پژوهش

 

 

کد مطلب:3977
تاریخ درج مطلب:یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 14:28:58
نظرات
هیچ نظری درباره این مطلب تا کنون به ثبت نرسیده است.
فرم ارسال نظر

نام (اختیاری)

پست الکترونیک (اختیاری)  

آدرس وب سایت یا وبلاگ

نظر شما  

لطفا حاصل عبارت را در باکس مقابل وارد نمایید:

 = 5+3